Oğlum yeni ek gidaya geçti ilk önce kabak, brokoli ve havuç tatdırdım sonra avakadoya geçtik bir kaşık yemesine rağmen gün boyunca kustu. Doktora gitdik 3 hafta bişey verme dedi. 3 hafta sonra yeniden kabak püresi verdim yine defalarca kustu. Yine doktora gitdik bu kez doktor hazır püreler alıp vermemi söyledi 3 gün bekletikten sonra. Bu gün brokoli püresi verdim sadece bir kaşık. Yine kusuyor çocuk. Neden ola bilir acaba? Çok endişeliyim😣