Besteee iki aydır devamlı kullanıyorum canım ama sadece gece maması olandan alıp uyumadan önce veriyorum gündüzleri anne sütü ve ek gıda alıyoruz 10 aylık kızım. Kabızlığımız faln olmadı hippin organik paketide var ekstra şeker yok onun içinde ondanda kullanabilirsin