Ballinin_annesi Tatile gideceğiz ama ben tesettürlüyüm şöyle çiçekli cıvıl cıvıl elbiseler giymek istiyorum bilekten yukarı da olmasın tofisa ya baktım güvenilir mi bilemedim
OptimusPrime Ballinin_annesi Güvenilir tofisa. Ben cok elbise insanı değilim. Normal giyiyorum tatildede.
Ballilokmam11 Ballinin_annesi ben genelde elbise giyiyorum yazın seviyorum üste yapışmıyor rahat rahat
Ballinin_annesi Alfa_Mom OptimusPrime daha önce tofisa için açılan postlara baktım çok olumsuz konuşmuşlar
Minigim2 Ballinin_annesi elbise uzun tişört ve ceket almistim cekette gömlek gibi onun harici zaten denize giderken hasema giyiniyordum tofisayi beğenmiyorum bı ürünü guzelse ikincisi kesin kötü geliyor yada kalite farkı oluyor
OptimusPrime Ballinin_annesi Yani fiyatına göre beklentiyi ayarlarsiniz geliyor ama yillarca giyeyim değil. Yazı çıkarır
Bugleminannesi28 Ballinin_annesi locco yu öneririm çok kaliteli 5 yıldır kapalıyım bütün kıyafetlerim ordan
Meri-Mel Ballinin_annesi Güvenilir de her ürünü güzel gelmiyormuş kidsten öğrendim ben de . Denizde haşema Akşamları hafif rüzgar olduğu için tril tril iki tunik gibi gömleğim var onlar altına pantolon. Gündüz daha çok elbise elbiselerim LCW , özel dikimlerde var.
ankarahanimefendisi Kızlar konuyla biraz alakasız ama mayo’nun altına ne giyiyorsunuz? Islak kalabiliyor çünkü