Kizlar oglum 7.5 aylik. 4. Aydan beri emzigi verince uyuyordu desteksiz. Gectigimiz 3 hafta once dis cikardi, sonra 1 hafta annemde kaldim yer degisikligi oldu. Eve donunce de hasta oldu 1 hafta olacak toparliyor artik. Ama benim gece en fazla 2 kere emmeye kalkan oglum gitti, sabaha kadar kucakta, sallanmak istiyor. Yataga koyunca ciglik cigliga agliyor. Tum gece salliyorum. Iyilesiyor da artik ama anlamadim artik boyle mi gidecek😢 böyle durum yaşayan var mı? Ne yapmak lazım? Gündüz yine fena değil hafif pışpışla hemen yatağında dalıyor. Ama gece ortalık yıkılıyor yatağa koyunca 😕