alperenmommm benimde 1 ay 5 günlük bebeğim beni emzik olarak kullanıyor uykuya dalmada mutlaka emerek uyuyor tok olsa bile emiyor ve sonrasında fazla geldiği için kusuyor kustukça gerçekten moralim bozuluyor sallama ile de uyumuyor anca kucakta evi dolandırıcaz öyle uyuyacak bende yoruldum artık emzik alsa belki uykuya geçişte kolay olabilirdi