Dün sıparıs verdim 3 su gelen tek su oldu ve ilk sıparıs ıptal edildi ıkıncı onaylandı gelen tek suyun cevabı asansör yok oldu şaka gıbı ya sizinde başınıza geldi mi acaba şikayet edecek dedim et dedi daha bana asansörsüz evlere ne yapıyorsunuz sız dıyorum susuyor şaştım kaldım🫤