Mnli Syds huggies bir tık daha iyi ama genelde her yerde sleepy oluyor mayo bezler dışarı çişi akıtır bilginiz olsun bana kimse söylemedi de zamanında acı bir tecrübe ile öğrendim 😂
delirmeceler Syds dün ikizlerimi havuza götürdüm tatile gideceğimiz için çok önce sipariş vermiştim denedim prima mayo bezden çok memnun kaldım sleepyde sölemiştim sleepy prima kadar sevemedim
Bebislerhakkinda Syds ayy bende 3-4numara slepy almışım smdi bebegim 10kilo olurmu blmiyorum of keşke önceden almasaydımmm
delirmeceler Syds kızım normalde primada 4 numara gece yatarırken 5 giydiriyorum ama primanın 5-6 sı tam geldi 13.5 kilo oğlumada primada 8 numara giydiriyorum gündüz 6 giyiyor sleepy 6 tam oldu 22 kilo
pivpivpivahmedmuhsin Syds Daha önce deniz tecrübemiz olmadı. Spada Prima kullanmışlardı. Bez olarak da Prima kullandığım için yine onu tercih ettim. Kötü çıkacağını zannetmiyorum.
Syds delirmeceler Primanin kalıpları küçük olmali o zaman. Prima tercih edecek gibiyim teşekkür ederim bilgi için 🤗