Bebeknaz 3 aylık bebişim uykuya geçerken ıhhh ıhh diye sesler çıkarıyor inliyor gibi bı yeri de ağrımiyor ağlamıyor da sürekli uyanıyor ıhhh ıhhh diyorr sizce ne olmuş olabilir
Tecrubesizaile0334 Bizimde öyle ama kaç gündür kakamızı yapmıyoruz ve gazlı bir bebek olduğumuz için sizinde olabilirmi
Bebeknaz Tecrubesizaile0334 kakasını yapıyor aslında gazı da çıkıyor ama 3.ayda normal mi acaba böyle yapmalari
Tecrubesizaile0334 Bebeknaz ben doktora sorduğumda sindirim sistemi yerine oturacak artık kaka yapmaması bile normal dedi