Kızlar buraya sürekli post açıyorum. Artık buradakiler bile yeter kendini sal çocuğu sal diyor. Ama ben bunu yapamıyorum 3 aydır ne uyku ne yemek mutlu değilim çok mutsuzum . 15. Ayda oğlum işaret etmiyor , komut almıyor nesne bilmiyor , sessizleşmişti çok tv izlemişti. 3 aydır tv yok hayatımızda oğlum çok değişti. Her şeyi anlar oldu. Hatta öyle düşünüyorum ki akranlarından bile alıcı dili daha iyi. Söylediğimiz çok karmaşık şeyleri bile anlar oldu bilmediği nesne yok. İşaretle her şeyi gösterir oldu o parmak hiç inmiyor ıhh ıhh ıhhh . Ama anlamlı kelimesi yok. Doktora gidiyorum ekranın etkisi kelime çok daha geç gelebilir diyor merak etme diyor korkulacak durum değil 2 yaşını bekleyelim diyor o zamanda böyle olursa dil terapisti falan diyor . Kaba ince motor becerilerinde sıkıntı yok. Parkta tek başına merdiven çıkar iner kayar falan. Taklit desen ne yapsak aynısını yapar. Çocuk şarkılarını taklit eder, dans eder müzik çıkınca. Yani aslında akranlarına göre bir eksiği dil. Ama bu durum benim psikolojimi bozdu . Doktor bana ayda 3 kez görüşelim dedi. Şu an emzirdiğim için ilaç vermiyorum dedi. Durum ciddileşirse emzirmeyi keseriz ilaca başlarız dedi. Nasıl olur 19 aylık alıcı dili bu kadar iyiyken konuşmaz anlamıyorum . Tamam çok çizgi film izledi ama hala etkisi devam eder mi kafam çok karışık aşırı mutsuz birisi oldum. Oğluma belli etmiyorum ama öyleyim. Hiç bir şey yapmak istemiyorum hemde hiç bir şey ….