Merhaba, ben safra kesesimi aldırdım. Üstelik taşım kana tıkanmış ve o ağrıyı doktorlar anlamamıştı ta ki dışkı rengim farkedilene kadar. Sırt ağrımı fibromiyalji atağı sanmışlardı. Ama ben de cok sayıda milimetrik taş vardı ve tıkamıştı.
Şöyle ki safra kesemin alınmasından baska zaten care yoktu. O yüzden tabi rahatladım ama diğerlerinde oldu mu bilmiyorum benim alerjim gelişti. bazı gıdalara tolerans olmuyor ama hayatımı kısıtlamıyor alınırsa da üzülecek bir sey yok..
Ama benim alındıktan sonra dahi safra kesem olmasa da safra kanalları durduğu için taş oluşuyordu. Bir gastroenteroloji doktoru civanperçemi+ kekik çayını demleyip 3 ay boyunca sabah akşamı icmeyi önermişti. Ve sonrasında basladım. 5 gun sonra safra kanalındaki taş geçmişti. Ve safra kesem olmadığı için yediğim yağlı/gaz yapan bir sey oldu mu hemen icerim