brkl Hanımlar bir süre sonra taşınacağım sizce hangi kat daha rahat avantajşarı neler aklımda olan yüksek giriş ama bilemiyorum malum küçük bebek de var tavsiyelerinizi bekliyorum
melegim71 brkl en ust kattayim gayet güzel bence 🥰 ses yok gurultu yok ustten hali sofrabezi cirpma yok guney tarafi önü aciksa guzel olur en ust ama gunes almassa rutubet olur evin icin birde acik degilse sicak olir
Alya-Sena brkl giris kattayim ben cok rahatim tek skntim balkon yok. Cocuk oynasa assa ya ses olur derdi yok makina rahat acablyorm cam dan korkm yok v.s
GezginPaNDa brkl ara kat en iyisi . En yüksek olmasın Alt katlarda olmasın güneş görmez çok ses olur vs
Dmt-01 brkl Şimdi en üstte oturursan elektrikler kesilse asansör çalışmaz eve çıkıp inmek işkence olur oyüzden alt kat iyidir.
Feyzosumunannesi brkl en üstün bir altındayım. En iyi kat diye düşünüyorum. Mersin gibi bir şehirde en üstte oturmak baya kötü çünkü. Yazın aşırı sıcak kışın soğuk oluyor.