bebegiminbesigicamdan Klima mi cam mi 2 cocugum var arkada oturuyoruz pusette oluyo sigmiyoruz bide sicak cam acsam esiyor klima acsam hasta ederim diye korkuyorum sizler nasil yapiyorsunuz
Mnli bebegiminbesigicamdan klima açıyorum arka tarafı kapatıyorum bizim arkada sadece çocuklar oturuyor iki oto koltuğu anca sığıyor zaten