Mnkksercem bebeğiniz 1 yaşını geçtikten sonra oyuncaklar ile biraz daha etkili oynamaya başlayacak. Benim kızım 1.5 yaşından sonra iyice oyuncaklara yöneldiği için oyalamakta hiç sorun yaşamadım ben mesela. Boyama, kinetik kum, köpük ve su ile gün içinde oyunlar kuruyorum. Zaten artık yaz geldiği için boyamadan sonra günde yarım saat banyoda, küvetinde vakit geçiriyoruz. Kalan zamanda da duyusal etkinlikler, kitapları inceleme, şarkılar açıp dans etme, oyuncaklar ile oynama ile geçiyor. Bir de tüm ev işlerine onu da dahil ediyorum. Çamaşır atılacaksa onunla atıyoruz, kurutmadan alınacaksa onunla alıyoruz. Katlarken onun da önüne 2 tişört koyuyorum, kendince beni taklit ediyor. Bulaşık makinesini beraber boşaltıyoruz, yemek yaparken de tezgahta beni izliyor. İnanın böyle böyle günler o kadar çabuk geçti ki. Şu an 0 ekran ile 21 aylık oldu bile 🫶