Kızlar merhaba 11 aylık bebeğim var zor ve sancılı bir emzirme dönemi geçirdim ama artık ısırmaya başladk ve her şeyi denedim ama artık acıya dayanamıyorum emzirmeyi bırakmayı düsünüyorum yanlış mı bilmiyorum siz ne yapardınız?
Ek gıda da çok az alıyor ve alerjik bir bebek🥺