Merwedoga kaybettigim bebeğimde 3 ay sürdü ne yazikki kalbi durdu kızımda 10. Haftada başladı 19.haftada son buldu.kaybettigim bebeğimde de pek cok ilaç kullandık ama meğer hasta olan ben olduğumdan kullandıklarım faydasız kalmış. Kızıma hamile kaldigimda durumumu bildiğimiz için doktorumla hastade yattım 2 gün 5 şişe serum aldım 16 haftama kadar 3 gün arayla düşük önleyici iğne vuruldum 10
Haftamdan 36.haftama kadar günde 3 kez programı kullandım.benim öyle aman aman yatma gibi lüksüm yoktu koronanin ortasında 8 yaşındaki oğlumla tek başımıza kaldık eşim şehir dışında çalışıyordu elimden geldiğince dinlenmeye çalıştım oğlum sağolsun hiç üzmedi beni bu hususta ama yinede yemek süpürge dersler hep ben ilgilendim. Çok şükür rabbim kızımı bu kez bana bağışladı sağ salim kucağıma aldım