asennaa Kızlar bebeğimin burnu sürekli tıkanıyor klima açtığımızdan dolayı, Adana gibi bi yerde de klima açmadan yapamıyoruz. Serum fizyolojiği her gün yapmamızda bi sakınca var mı
annevekizii Ben her sabah yapıyorum doktorlar zararsız olduğunu söylüyor. Günde bikaç kez yapanlar da var
annevekizii asennaa evet hatta en zararsız burun açma yöntemi o yüzden içiniz rahat olsun. Rahat nefes alsın bebeğiniz 💖
asennaa Ardenaden ya almıştım da evimde kaldı, şehir dışındayım 1 aylık, o yüzden şu an idare edebileceğim yöntemler arıyordum