Merhabalar oğlum 27 aylık 2 gündür annemden emdigim sütü burnumdan getirdi tabiri yerindeyse. Hava çok sıcak ve gece gündüz demeden sürekli ağlıyor bağırıyor vuruyor kendini yerlere atıyor bu neyin nesi kimseyi dinlemiyor yemekte doğru düzgün yemiyor kafayı yiyeceğim yardımcı olursanız çok sevinirim