Annesininprensesi Başına böyle birşey gelen var mı? Yarın doktora götürücem ama ciddi birşey mi merak ediyorum 😐bebeğim 2 aylık birkaç gündür bezinde kan var
Ayazingo Annesininprensesi 3 günlük bebegımde görmüştüm hemen doktora götürün iyi beslenmefiği için susuz kalmış vücudu serum vermişlerdi
Annesininprensesi Hazalss yani tam kan rengi değil kıpkırmızı değil pembe gibi ama sürekli emziriyorum aç mı kalıyor yoksa😢😥
Mom120 Susuz ve ac kaldiklarinda olabiliyor bazen eger mama kullaniyosaniz biraz su verin anne sütüyse eger belki yetersiz gelmis olabilir
Seqnem Annesininprensesi erkek bebek sanırım. Bende de aybı durum vardı. Sünnet olduktan sonra yaşamadım.
Hilal37 Annesininprensesi yook canım benim kızdada oldu doktr vucuttan bi maddeyi atıyo dedi ismini hatırlamıyom tuzmu neymiş su ver demişti beslenmeyle alakalı degil
Ayazingo Annesininprensesi sütün yetersizdir benimde öyleydi mama takviye ettiler hala öyleyiz hem meme hem mama çok şükür sağlıklıyız
Annesininprensesi Ayazingo ama kilo alımı gayet iyi daha iki gün önce tartıldı İlk doğduğunda mama veriyordum kestim
Ayazingo Hilal37 vücut susuz kaldığı için kristalleşme okuyormuşidrarda o yüzden çıkıyormuş bir seyler ters gittiğini ifade ediyor
Ayazingo Annesininprensesi doktora danış o zaman canın en iyi açılamayı o yapar sana amavakit kaybetme derim
Annesininprensesi Ayazingo tamam canım yarına randevu aldım zaten inşallah doyuyordur ya of strese girdim şimdi 😭