semoski 2 aylık bebeğim var bu hafta sonu 5 günlük tatile gitmeyi düşünüyoruz sakin bir bebek bu zamanlarda tatile giden anneler tecrübelerini yazabilir mi nasıl geçti
Mnli semoski ben gitmiştim hem de aralık ayında yurtdışına bizim güzel geçmişti bebek arabasında uyuyorsa rahat edersin bence en güzel zamanları gezmek için ilk 6 ay ek gıda derdi yok tuvalet derdi yok