Kızlar bebeğim 5 ay 5 günlük biz 4.5 aylıkken ek gıdaya başladık doktor tavsiyesiyle. Günlük beslenme 09.00 MAMA 12.00 SEBZE 15.00 MAMA 17.00 YOĞURT-MEYVE 20.00 MAMA ve bir de sabaha karşı 04.00 gibi uyanıp mama içiyor. Mama ölçümüz 150-180 ml değişiyor Bu düzen sizce yeterli midir? Bazen gece kalkmıyor ve mama günde 3 kez almış oluyor öyle olunca acaba mama yetersiz mi kalıyor diye düşünüyorum. 🥲