ikiprensesannesi3850 Kızlar dünden belli çok kötüyüm kusma ateş vs vardı doktora gittim sadece 10 dakikalık serum verdi ve bugün bademciklerim aşırı derecede şişti yutkunamıyorum o derece tekrar gidicem ama ilaç verirlermi emziriyorum diye bisey vermedler dün
Endoplasmic_reticulum_ ikiprensesannesi3850 taze zencefilli kaynatın , ilikken için , içerken de mutlaka bogazinizda biraz bekletin bademcikleriniz düzelecek
arasardaannesi ikiprensesannesi3850 mecbur kalırsa verır yanı ılacsız ıylesemıceksenız emzırırken kullanılan antibiyotik de var 🌺
PamukPrensesannesii ikiprensesannesi3850 Kızım 4 aylıktı emziriyordum verdiler antibiyotik boğazlarım çok kötüydü benimde
ikiprensesannesi3850 PamukPrensesannesii arasardaannesi Çok teşekkür ederim kızlar gidicem tekrardan dün emziriyorum diye soğuk algınlığı ilacı vericekti vermedi doktor