eylusko_ ascus dan bir şey olmaz diye biliyorum benim ilk smearim öyleydi ikincisi lsiv miydi o tarz bir şeydi üçüncü temiz geldi hpv negatifse hele hiç takılmayın ama yılda bir smear yaptırın mutlaka doktora gösterin, hatta kimisi 6 ayda bir istiyor