Kızlar bebeğim 12 aylık. 2 3 gündür ishal üşüttü desem öyle birşey yok başka sorunumuz yok çünkü burun öksürük vs. İshalin yanında bir de öyle bir pişik ki doğdugundan beri böyle pişik olmadık hiç yani nadirdir poposu nun kızardığı. Ama şimdi 2 gündür afedersiniz maymun poposu gibi. Ne bezi değişti ne ıslak mendili ne de yeme içme düzeni. Neden olur bu çocuğum rahatsız bundan dolayı