Epeydir tanıdığım bir abla var cildi bebek gibi. Benim de yüzümde sivilce vs yok ama istediğim parlaklıklıkta pürüzsüzlükte değil. Geçen gün konuştuk ben kendimi bileli dove sabunla yıkar nemlendiririm dedi . Merak ettim acaba sabun cilde uygun mu kurutur mu ? Kullanan anneler fikriniz nedir