Merhaba 1ay önce sezeryan oldum hastaneden çıkarken dikişim de kızarıklık ve biraz açıklık vardı enfeksiyona meyilli dendi evde pansumana devam ettim ama enfeksiyon oluştu hala da geçmedi yaranın kendi kendine kapanıcağını söylediler. Böyle bı durum başına gelen var mı kaç günde kapanır sizce