Kızlar selam,
40ı yeni çıkan bebeğim var. Dilinde bembeyaz leke var. Doğduğundan beri sadece anne sütü ile besleniyor. Emmesinde herhangi bir sorun yok, bebeğimin ağrısı sızısı da yok, göğsümde herhangi bir acı vs de yok. Ben süt lekesi olduğunu düşündüğümden herhangi bir şey yapmadım. Dün bir teyzemiz pamukçuk olmuş bu karbonatlı su yap bebeğin dilini ince tülbent gibi bir şeyle sil dedi. Ben de korkup yapmadım. Ona da yaptırtmadım
Sizce pamukçuk olabilir mi? Pamukçuk olsa bebek emmek istemez ağrısı olur ağlar diye biliyorum. Doktor kontrolümüz dündü, sormayı unuttum, bilenler yazabilir mi