Kızım eylül ayında 11 aylık olacak inşAllah sınıf öğretmeniyim. Okula başlayıp başlamama konusunda kararsızım. Başlarsam aklımda ya velım okuttuğu sınıfın yada komşum bakacak ama tabi komşunun daha haberi yok kabul eder mi onuda bilmiyorum velim iyi bir insan ama komşuyu henüz tanımıyorum gidip gelmedik pek. 9 3 arası olur okul muhtemelen öğle arası emzirmeye gelsem diyorum çünkü emerek uyuyor. Yoksa küçük mü henüz çok kafam karışık bir sene sonra başlasam da başkası bakmak zorunda kalacak ailelerden gelecek kimse yok.