kızlar bebeğim 4 aylık, dün gece 12 de uyudu. gece 3 te sonra 6 da hafif ayaklarını oynattı tekrar 2 kere emzirdim uyudu. 9 saat boyunca bezinde birşey yok, çiş yok. sıcak bir şehirde oturuyorum. sırtı ensesi terlemişti. çişini ter olarak mı atıyor, 9 saat bezinde çiş olmaması için endişelenmeli miyim sizce