Selam arkadaşlar
Kızım 31 aylık maalesef ki herşeyi ağlayarak istemeye başladı istediği olana kadar aglama devam
Böyle durumlarda inanın sakin kalmakta zorlanıyorum cocuk mantıklı açıklamalardan anlamıyor eskisi gibi dikkatini baska yöne de cekemiyorum siz ne yapıyorsunuz?
Havaların ısınmasıyla iyice bi haller oldu
Yalnız oynamaya başlamıştı şimdi işimi yaparken geliyor benimle oyun oyna diye tüm gün oyun modunda eve gelen misafre bile benimle oyna diyor insanlar da sanacak ki hiç oynamıyoruz
Mesela istemediğim bişeyi yapıyor kızıyorum yada sesim degişiyor hemen lütfen gül bana üzülme diyor vicdanımla anneliğim insanlığım arasında sıkışıp kalıyorum ne yapacağımı bilmiyorum artık