Anneler kendimi çok garip hissediyorum hiç hazır değildim korunuyorduk ama Rabbim nasip etti yeni öğrendim ama çok zor geçiyor baş ağrısı kusma oğluma haksızlık yapıyormuşum gibi çok vicdan yapıyorum onunda bana çok ihtiyacı var nasıl bu durumu yöneticem akıl verin nolur