gunbaharrrrr benim de oğlum 23 aylik halen konuşmuyor bababab dededede abisi oğuz ooo der su der net olarak başka da yok gecen parkta bir çocuk daha gördüm benimkinden 1 ay büyüktü o da aynıymış ama benimki ekrana çok maruz kaldı yeni yeni azalttım, dil bagi varmış nekadar etkili konuşmasında bilmiyorum kimisi gecer diyor kendiliğinden kimisi ameliyat ettir diyor ben de sastım kaldim