Arkadaşlar çıkmaza girmiş gibi hissediyorum çok çaresizim
Bebeğim 4. Aya girdiğinden beri dk olarak çok az emiyor.
Bazen 1 dk zor emiyor.
Ben de sütüm azalmasın diye habire sağıyorum bazen bakıyorum sütüm de az gelmeye başlıyor sonra toparlıyor
Geceleri çok çiş yapardı
Şimdi gece emdiği halde tabii yine az az çişi az oluyor ve sarımsıydı bu sabah
Beşinci ayına girdi ebeye gittim diyor ki dkyı uzatacaksın vs diyor dedim çok dikkati dağınık bazen memeyi tutmadan bile reddediyor
Kilosu iyi diyor kilosu da en sonr 5.840 tı ( doğum kilosu (2.700)
Ben de yarına randevu aldım dedim belki ek gıdaya başlat der veya bir şeyler yapar yani
Ebeye kalsa 6. Aya kadar bekliycem e çocuk kilo vercek çok stresliyim ne yapmalıyım aydınlatın beni gerçekten bilgisine güvenen arkadaşlar