Aselsmommy Kızıma tulum almak istiyorum 14 aylık 8,5 kilo 79 cm boyu var 12-18 mi almalıyım 18-24 mü? Kalıpları nasıl efil efil gezsin istiyorum ☺️
minikoglummmmm Aselsmommy tulum almadım da tüm kiyafetleri ordan alıyorum kalitesi mük yani hiç pişman olmazsınız en çok da tayt ve tişörtlerini seviyorum ama bana sorarsan 18.24 al kalıplar dar geliyor
kxbxx Aselsmommy 18-24 alsanız daha iyi olur genellikle kalıpları boydan kısa oluyor geçen sene 1 yaş bebeğime 2-3 yaş tam oluyordu şuan 2 yaşında hiç biri olmuyor
nescafebagimlisi 18-24 alabilirsin , ben geçen yıl 18-24 almıştım bebeğim daha 8-9 aylıktı bir tık bol geliyordu , bu yıl da sığıyor ama bir tık kısa geliyor yine de giydiriyorum 😂
nescafebagimlisi Aselsmommy hahahaha çok rahat oluyor ama cigitin tulumları tabi ikimizin dedikleri aynıysa mesela ben ordan müslin tulumda almıştım o zor sığdı bebeğime geçen yıl kalıbı 18-24 olmasına rağmen
Mnli Aselsmommy cigitten hep alışveriş yaparım kendi sitesinde her zaman daha ucuz oluyor mesela şimdi baktım bu bile 10₺ daha ucuz ben biraz büyük alıyorum 18-24 alın
nescafebagimlisi Aselsmommy Hah evet işte bunlar 3 tane var bizde çok rahat oluyor sen 18-24 al tam iyi olur üstüne çok hafif bol olabilir o kadar 🙏
FatimaBetul nescafebagimlisi 10 kilo 73 cm bebeğime 12-18 iyi oldu dar ve kısa durmadı.18-24 bol oldu
nescafebagimlisi FatimaBetul benim bebeğim 8-9 aylıkken giydiriyordum ben 18-24 bol oluyordu ama sırıtmıyordu yani şimdi 19 aylık oldu hala giydiriyorum biraz kısa geliyor ben seneyede giyer diye bol almıştım 😂