Elifffvvv Bebeğim 3 buçuk aylık geceleri çok uyuyor bir zararı olur mu acaba akşam sekiz bazen dokuz gibi mamasını yiyor sabah sekiz e kadar uyuyor Osman gönülal diye bir doktor var o ikinci aydan sonra artık uyandırmaya gerek yok diyor
babyboy_35 Elifffvvv kız şükret ne güzel işte niye sorun olsun acıksa kalkar rahatsız olsa kalkar mis gibi işte 4. Ay atağı geliyor bence keyfini çıkar 😂