Kızlar selam kıızım 4 aylık son zamanlarda havaların verdiği sıcaklık mı desem,yoksa diş çıkarmanın agrıları mı desem bilemiyorum bebeğim çok huzursuz çok değişti. uyurken çok ağlıyor ellerini ayaklarını vuruyor kundak yapmama rağmen sürekli kendini yataktan kaldırmaya çalışıyor kafasını resmen ayağa kalkacak kadar kaldırıyor yerden gözleri kapalıyken bile hep ağlıyor emmesi iyi beslenmesinde problem yok gazı da yok ama sürekli uykusunda ellerini bacaklarına vuruyor ve kendini uyandırıyor ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum varsa bu durumu yaşayanlarınız bana yardımcı olur musunuz