Kızlar merhaba. Kızım 4 aylık biz 2 aylıkken gözünde aşırı sulanma ve çapak başlamıltı sağ gözünde. Sonra doktora götürdüm baştan enfeksiyon olabilir dediler damla kullandık. Daha sonra uzayınca gözyaşı kanalı tıkanıklığı olabilir dediler göz doktoruna götürdüm kanalları tıkalı 1 yaşa kadar masaj+damla verdi. Bu şikayetlerimiz tek sağ gözümüzdeydi ama şimdi soldada aynı şeyler başladı. Benim gibi bu şekilde başına gelen var mı? Nasıl ne zaman geçti?