TugbaVera Kızım 8.5 ayını bitirdi. Dişe dair hiç bir belirti yok. Damakları kızarık şiş değil. Salyası yok. Normal mi? Ne zaman gelecek bu dişler ?
cennettekimeleklerim TugbaVera bizim ilk diş 14 aylık çıktı canımm ben de niye dişi çıkmıyor diye söylenip duruyordum doktora sordum 18 aya kadar çıkmazsa haberim olsun dedi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala TugbaVera normal, bebekten bebeğe değişiyor. 1 yaşından sonra çıkaranlar da varmış
TugbaVera cennettekimeleklerim 18 aya kadar normalmiymiş o zaman endişeye gerek yok ben yaşına kadar en az bir diş çıkmalı sanıyordum. Yoksa tiroidlerden şüphelenmek gerekiyormuş.
cennettekimeleklerim TugbaVera bende çok endişelenmiştim ama 18 aydan sonra kana bakmak gerekiyormuş canım