Deletedmom_117 Kizlar dün sünnet oldu oğlum ama ilk cisini yapmadı dün çok çok az bezinde var gibiydi ama emin degilim . 12 saat aç kaldı onun etkisi diye düşündüm ama başına gelen varmı acaba
farelikoyunkavalcisi Deletedmom_117 dünden beri kaç kez beslendi sonuçta yapması gerekti masaj yapın isterseniz yine gelmezse mutlaka doktorunuza danışın bizimki birkaç saat sonra yapmisti
minikmucizemaak Deletedmom_117 Necen 12 saat aç kaldı, sünnetle ilgili bir şey mi? Biz sünnet ettirdik 1 saat kadar yolumuz vardı eve dönerken o sürede uyudu evde hemen çişini yapmıştı.
Deletedmom_117 minikmucizemaak amaliyat oldu sünnetle beraber o yüzden aç kalması lazimmiş Şükür yaptı
minikmucizemaak Deletedmom_117 Anladım ben sünnetle ilgili sanıp şaşırdım, geçmiş olsun. Belki ameliyat ne ameliyatı oldu bilmiyorum ama o yüzden çişini yapmıyor olabilir mi
Deletedmom_117 minikmucizemaak Sabah yaptı çok şükür Yumurtalıkların dan oldu amaliyat hem alltta haya karında dikiş var hem kasiginda
minikmucizemaak Deletedmom_117 Çok geçmiş olsun, belki ondan sebep geç yapmıştır. Ne sorun vardı acaba kayma mı ?
Aslan33_ Çok geçmiş olsun nesi var benim oğlumun da yumurtalıklarından birisi yukarda cerrahi göstermek için randevu aldık
Deletedmom_117 Aslan33_ Ne kadarlık oğlunuz ? Birisi yukardadi amaliyat oldh Beraberinde sunnettde oldu