Eslem52duru Meraba 10 aylık bebegım var hiç durmadan ağlıyor ama her şeye ağlıyor hiç mutlu degıl nasıl yol ızlemelıyım nasıl bu ağlama atağını duzeltebılırım nolur bana yol gösteren yoksa cıldıracam artık
umutku Eslem52duru Bizde 1 hafta sonra 10 aylık olucaz aynı anlattığınız gibiyiz ne uyku kaldı be bişey sürekli mızmız kucak istiyor ağlayarak uyanıyor geri uykuya dalamıyor akşam saat 10 dan beri sadece 3 saat uyuduk şimdi daldı daha bu seferde ben yatamıyorum büyük oğlanı okula göndermem lazım rabbim yardımcımız olsun
Eslem52duru Âmin inşallah ama ne zaman geçer acaba bu ataklar benim de bir tane özel kızım var ilgilenmem gereken inan bundan onla ilgilenemiyorum bile