Ardenaden sakın az diye düşünmeyin. Benim oğlumda alerjik süt ürünleri, yumurta, kuruyemiş, domates, mercimek,salatalık,muz, unlu gıdalar ve daha aklıma gelmeyen bi sürü şeye alerjisi var. Çok zayıfladım bi ara sütüm çok azaldı ama emzirmeyi hiç kesmedim. Bebek emdikçe süt artar. Süt bezleri bebeğin tükürüğünün memeye değmesiyle harekete geçermiş. Sağımda az çıksa da emzirmekle aynı değildir. Umutsuz olma annesi inşallah bi gün alerjilerimiz bitecek biz de nasıl memeden keseceğiz diye soracağız ve şu an yasak olan herşeyi mutlu mutlu yiyebileceğiz❤️🌸