Aselinannesi0655 Kızlar çok öksürüyor alerjik dedi saat 5 den beri öksürüyor ve saatler sürüyor çok üzülüyorum allerset kullanıyorum 2 kez verdik gece yatmadan ne zaman gececek ya kendim de gebeyim ve çok yoruldum bemdr öksürüyorum ama kızım daha çok
1-Prensesannesi Aselinannesi0655 üç günden sonra yavaş yavaş geçirmeye başlıyor biz çok çekiyoruz maalesef ilacı düzenli kullanmaktan başka çare yok
Melike-emirasaf Aselinannesi0655 bende kullandım alerji şurubu antibiyotik gibi etkisini hemen göstermiyor
Aselinannesi0655 Melike-emirasaf grintuss diye bi bitkisel şurup varmış çok övülüyor ondan alıcam valla bende öksürüyorum ve içim dışıma çıkıcak