[silindi] Merhaba bebeğim doğduğundan beri golden goat mama kullanıyoruz ama sadece e bebekte bulabiliyorum veya internet markette satılmamaasj biraz ulaşılabilmesi zor aynı durumu yaşayan var mı
ZeydsMom [silindi] ben kullanmistim bi ara trendyoldan aliyordum orda hep var 3 lu 4 lu falan daha avantajli
[silindi] ZeydsMom mama konusunda internete pek güvenmiyorum nedense belki orijinaldır ama içim rahat etmiyor
ZeydsMom [silindi] ola bilir ama anlamayacak kadar da aptal degiliz yani bakiyoruz okuyoruz yorumlari falan bide magazalardan anliyor insan . Kendiniz bilirsiniz sadece bi oneri
knbb [silindi] hayır sarılık olmasın diye ne olur ne olmaz almıştık başlarda süt geldikce içmemeye başladı arada ben bi yere gidersem veriyorlardı annem veya eşim ama 6 aydan sonra o zaman bile içmedi şimdi 9 aylık oldu yine içmiyor
[silindi] ZeydsMom ben kimseye anlamayacak kadar aptal veya değil diye. Bir şey kullanmadım benim kendi şahsi fikirm birinci tekil şahıs olan ben kendi adıma dedim pek güvenemiyorum diye üslübunuz hoş olmamış