Merhaba anneler. Biliyoum bu post çok defa açıldı ama bi türlü ayrıntılı şnceleyememiştim. Bebişim 3gündür çok ateşli hastalaıgını ağır geçiriyor. Doktorumuz Avrupa yakasındaydı. Ancak hastalık süreci bana doktorumu değiştirmem gerektiğini gösterdi. Anadolu yakasında olup tercihen özelde, hiçbişeye dayandırmadan ilaç yazan sonrasında da aa o değilmiş demeyecek, ilaç sevmeyen bi doktor arayışımdayım. Lütfen yardımcı olun😖😢