Sürekli eli kulağında doktora götürdüm diş diyo enfeksiyon olsaydı ateş yapardı diyo ama bana öyle gelmiyo memede bile kulağına sinirlenip emeyi bırakıyo 5 dkadan uzun sürmüyo emesi ve kulağı yüzünden yüz üstü uyumak istiyo gece uyanmayan bebek giti yerine 3 defa uyanıp bağıran bi chuky geldi 😩ne yapmalıyım help