nsl3 benim kızım da böyleydi reflüsü var demişti doktorumuz. Fazla yediğini kusuyormus. Kustuktan sonra da tekrar istemesinin sebebi midesinde bişey kalmaması. Doktor bize şöyle bi tavsiyesiye vermişti. Çocuğu emzirdikten hemen sonra uzandirmamamiz ve sarsmamamiz gerekiyor emzirdikten sonra biraz omzunuza Alın gazını çıkarın , sırtını sivazlayin. Güvende olduğunu hissetsin omzunuzda. Sağlıkla büyütün inşallah, umarım işe yarar