iro şu an bezle duruyor ıslak pamukları vücuduna koyuyoruz,gülüyor rahat görünüyor ama. Doktoruma da sordum erken diye görmedi daha. 38 çıkmıyor termometre de ama bilmiyorum emzirmek için alınca benim tuttuğum yerleri çok ısındı.1 saattir falan sadece bezle duruyor.evin içi de 28 derece gösteriyor .zaten gece zıbın ve kısa kollu tulum vardı