Bebikoluhayatim Kızlar bebeğinizi gece beslenmesi için uyandırıyor musunuz? Mama veriyorum Ben en fazla 4 bazen 5 saat sonra uyandırıyorum, kendisi acıkınca uyanıyor aslında ama içim rahat etmiyor sizler ne yapıyorsunuz?
theyikik Bebikoluhayatim benim kızım da 3 ay 21 günlük , kilo alımı düşük olduğu için 3 saatte bi emziriyorum geceleri. Ama bıraksam kendisi de 5-6 saatte falan uyanıyor.
defneelinaa Bebikoluhayatim ben kilosu iyi olunca kendisinin uyanmasını bekliyorum gece uykusu da çok önemli çünkü 6 saat uyuduğu bile oluyor
mymom81 Bebikoluhayatim hayir uyandirmiyorum. Bu sefer huzursuz oluyor. Sende uyandirma ileride pisman olursun uyku duzeni olmaz. Bebek nasil alisirsa o sekilde olur. Zaten kendisi aciktigi zaman uyaniyor. Bu donemde uyku araligi gece icin normal. Cunku artik gece ve gunduzu ayirt edebiliyorlar. Derin uykuya dalma sebepleri bu yuzden. Gunduz buyuk ihtimalle kuş uykusu gibi bir uyanik bir uykuda. Benim oglumda ayni. O yuzden karismiyorum.
theyikik Bebikoluhayatim şu an bilmiyorum 3 ay kontolünde 5600’dü. Doğduğunda tombikti ama sonrasında hep alt sınırda kilo aldı o yüzden mümkün olduğunca aç bırakmamaya çalışıyorum…
mymom81 theyikik Mama veriyor musun peki. Bende mama +emzirme seklinde gidiyorum. Benim bebeğimde cok zayifti. 2. Cocugum ve malesef sütüm yeterli gelmedi. SMA mamaya basladim en basindan beri onu veriyorum. Hipp denedim gaz ve kusma yapti cok fazla SMA mamayi kizimda da kullandim kilo alimi yavas ve normal sekilde oluyor.
Bebikoluhayatim mymom81 gündüz biraz uyuyor sonra uyanıyor etrafı keşif yapıyor inceliyor yanında kalmamı istiyor 1 saate yakın öyle kalıyor sonra yine dalıyor etrafın farkında baya gündüz kavramını biliyor biraz
theyikik mymom81 yok ben sadece emziriyorum , kilo alımı sınırın üstünde olduğu için doktoru başla demedi persentili normal ilerliyor ama bu aralar sütüm az olduğu için başlamayı düşünüyorum bende
Atesmomm Bebikoluhayatim 9 gıbı uyur karnı tok sekılde 1:30 da acıktıgını belli eder veririm mamasını tekrar 5 te uyanır ordada veririm mamayı sonr@ 7 gibi uyanır artk bakım emme seklındr devam jendım uyandırmamm
mymom81 theyikik cok fazla su icmen lazim benimde sütüm yok diyecek kadar az. Bol su içtiğim zaman yine oluyor ona dikkat ediyorm.
theyikik mymom81 evet bu aralar biraz az içiyorum hem baş ağrısı oluyor hem de sütüm azaldı muhtemelen dediğiniz gibi suyu az içtiğim için oluyor. Dikkat edeceğim teşekkür ederim.
Dilanylmaz55 Bebikoluhayatim benimki anne sütü alıyor yani beni emmiyor ben sagip veriyorum biberonla fakat doğduğundan beri hiç geceleri beslemek için uyandirmadim hep kendi uyanmasını bekledim hala öyle yapıyorum bazen 3 saat uyuyor bazen 6 saat kendi ne zaman mırıldanırsa ozman veriyorum cocuklarin uykusunu bölüp doyurma işini pek doğru bulmuyorum ben herhangi bi sağlık sorunu yoksa doktor saatli doyurun demediyse gerek yok habire uyku bolmeye