burcineliz Zengo çok ince ve kalın olmayan tulum giydiriyorum ben üstünü çok acıyor gece ve çorapsız uyur
Melek1921 Askılı atlet uzun kol ince penye pijama giydiriyorum çorapsız üstünü çok açıyor sabaha karşı serin oluyor
elfyns Zengo Müslin örtüyorum acıyor zaten yok soğuk değil hatta terliyor sürekli çok sıcak çünkü oda 28 dereceleri buluyor
asilpoyrazinannesi Zengo Ankara geceleri yine de serin oluyor zibin altına ince pijama üstüne ince örtü attım
defneelinaa Zengo zıbınsız asla durdurmuyorum. Uzun kollu zıbın giydirdiğimde altına pijama giydiriyorum sadece ama kolsuz zıbınsa takın giydiriyorum bide müslin örtüyorum