Biz lojmanda oturuyoruz, üstteki hanımefendinin dik yokuşlu dediği yer :) market olarak a101 bim Migros var çevrede ayrıca lojman içinde kantinimiz var. Ev bulmak sıkıntılı gerçekten lojman çıkarsa rahat edersiniz, bakım tadilat istiyor ama dışarıdaki kiraları düşündükçe değer diyorum.