Merhaba benim kızım da 3.5 aylık sıcaktan bizler düşünün yatmıyoruz bebeklerde yatamıyor normal de bende zıbınla yatırıyorum ama artık o kadar sıcak ki dayanamadım bugün klimayı açtık yukarıya verdim ve düşük moda açtım kızımın da altına ince birleyen giydirdim kapı da açık kalsın birley olmaz. Öbür türlü sıcak olması daha kötü.